maanantai 16. elokuuta 2010

NC

Käväisin pari päivää sitten Anttilassa, enkä vaan voinut vastustaa Natural Coden tuotteita koskevaa "ota kolme, maksa kaksi"- tarjousta. Mukaan lähti nämä:



Elikkä huulikiilto sävyssä soft papaya, puuteri sekä eyeliner.

Mun oli ihan pakko päästä kokeileen näitä NC:n huulikiiltoja, koska niitä on lähes jokaisessa blogissa hehkutettu. Täytyy myöntää, että itsekin menetin sydämeni näillä. Aplikaattori on täydellinen ja kiilto sopivan tahmaista ainakin mun makuuni. Kiilto ei myöskään kuivattanut huuliani(mikä on hyvin yleistä itselläni), katsotaan sitten onko tilanne sama talvella. Tällä hetkellä tämä on kyllä niin rakkautta.

Puuterin ostin baarireissuja varten. Baarissa ollessani en todellakaan jaksa pelailla mineraalimeikkien kanssa ja siksi tarvitsinkin jonkun kivipuuterin, jolla voisi korjailla meikkiä vaivattomasti ja nopeasti. Tämä tuote oli kyllä melko pettymys. Ensinnäkin mulla oli tosi vaikeeta valita oikeaa sävyä. En tiedä johtuiko se Anttilan valoista vai mistä, mutta kaikki sävyt näyttivät siellä tosi vaaleilta ja kalpealle iholle suunnatuilta. Siellä valossa tummin sävy näytti mulle kaikista parhaimmalta. Hälytyskellot alkoivat kuitenkin soida, sillä aikaisemmissa Lumenen meikeissä mulla on ollut yleensä vaalein tai toiseksi vaalein sävy. Sitten päätinkin napata sen toisiksi tummimman, joka siis näytti siellä kaupassa aivan liian vaalealta mulle. Kotiin päästyäni ja avattuani purkin huomasin kuitenkin, että sävy olikin melko oranssihtava. Näin kesäisen ruskettuneelle iholleni tuo kyllä sopi ihan hyvin, mutta talvella en tätä kyllä pysty käyttämään.
Muutenkaan en tykkää tästä tuotteesta yhtään. Jättää mun mielestä liian matan ja pakkeloidun näköisen lopputuloksen. No, kai tätä siellä baareissa voi käyttää kun eihän siellä kukaan kuitenkaan niin tarkkaan katsele.

Eyelineria tarvitsin todella, sillä vanha Oriflamen tussilinerini katosi yhtenä päivänä kuin tuhka tuuleen, eikä ole sen jälkeen enää näyttäytynyt. Täytyy kyllä sanoa, että tämä korvaa edeltäjänsä oikein mainiosti. Tällä saa tarkkaa jälkeä ja pysyykin hyvin. Tykkään!

Ai niin! Piti vielä ilmoitella, että blogin puolella tulee luultavasti olemaan melko hiljasta tässä ainakin parisen viikkoa. Syynä tämä:



Eli muutto olisi edessä ja kuvassa siis keskeneräisiä kosmetiikkapakkailujani. Palaillaan sitten kun olen päässyt uuteen kotiin :)

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä muuttoon! Olen myös rakastunut Natural Codeen, etupäässä huulikiiltoihin (uusin ihastukseni sävy 04 Frosty Berry) ja huulipuniin, mutta kaikki kokeilemani NC-tuotteet ovat olleet ihania!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sanna! :) Mäkin aattelin seuraavaksi kokeilla NC:n huulipunia :P

    VastaaPoista