tiistai 10. elokuuta 2010

Korres=rakkautta

Nyt siis olisi luvassa se Korres postaus, jota aiemmin jo lupailinkin. Tässä siis tulevat kaikki tällä hetkellä käytössä olevat Korresini:



Eli vasemmalla ylhäältä alaspäin Guava huulirasva, jugurttivoide sekä timjamihunajanaamio. Keskellä White tea geeliputsari ja sitten vielä viimeisenä tuo täälläkin aiemmin vilahtanut epäpuhtaalle iholle tarkoitettu putsari.

Aloitetaan tarkempi tutkailu putsareista



Oikealla oleva nuorelle ja epäpuhtaalle iholle tarkoitettu putsari oli ihan ensimmäinen Korresini ja tilasin sen Nelly.comista. Silloiseen ihoni tilanteeseen se sopi hyvin, mutta nykyisin en tätä voi käyttää enää kuin täsmähoitona pahimpiin finneihin. Rasvaisen ja näppyisen ihon omaaville suosittelen tätä kuitenkin lämpimästi.
Myös tuo white tea puhdistusgeeli on nykyään liian vahvaa kamaa mun iholleni. Ihmettelen vain miksi tämän mainostetaan sopivan jokaiselle ihotyypille. Jättää ihon todella natisevan puhtaaksi. Miinusta myös ärsyttävästä korkista, johon mulla meni useemmin kun kerran hermot. Harmi kun en tykännyt tästä, koska mulla on tätä vielä toinen täysin avaamaton purkki jäljellä. Tuon toisen Pharmazon siis lähetti mulle ilmaiseksi, koska tämä aikaisempi oli postituksen aikana auennut ja siitä oli osa valunut pois.

Sitten aivan uuteen rakkauteen, joka siis tuli tällä viikolla mulle Kreikasta.



Oon niin so in love tähän huulirasvaan. Tuoksu on aivan ihana ja koostumus mielettömän pehmeää. Tämä sulaa ihanasti huulille tehden niistä samettisen pehmeät. Tykkään, tykkään, tykkään! Näitä löytyy siis eri sävyisinä, mutta itse otin tuon sävyttömän. Omiin huuliini se saa kyllä aikaan hieman vaaleanpunaisen vivahteen. Tuoksuja olen todella huono kuvailemaan, mutta ainakin sen osaan sanoa, että tuoksu on todella herkullinen, ehkä hieman toffeeseen suuntaava. Ainoa huono puoli on tuo sormet sottaava purkki, mutta nythän näitä saa joistain nettikaupoista jo puikkomuodossakkin. Jee!



Tätä jugurttivoidetta ei varmaan tarvitse täällä enempää hehkuttaa. Yksinkertaisesti paras rasva sekaiholle mitä olen koskaan kokeillut. Kosteuttaa hyvin, mutta jättää silti ihanan mattapinnan. Tämäkin tuli siis Kreikasta ja on jo mun kolmas jugurttivoide.



Tämä timjamihunajanaamio ei sitten olekaan Pharmazonista vaan ihan Sokokselta ostettu. Normaalihintaisena en Korresia Sokokselta ostaisi, mutta tämä oli huimassa alessa, joten sain tämän mukaani vain noin vaivaisella yhdeksällä eurolla.



Kuten huomaatte, viimeinen käyttöpäivä on jo tämän vuoden puolella ja se siis selittää noin halvan hinnan. Laskin kuitenkin, että ehditään tämä äidin kanssa käyttämään yhdessä ennen tuota viimeistä käyttöpäivää. Mulla ei ollutkaan mitään kosteuttavaa naamiota, joten tämä tuli todella tarpeeseen.
En osaa oikein sanoa tykkäänkö tästä vai en. Erityinen miinus tässä on se, että tätä saa oikeasti aika kovalla kädellä hinkata pois jos ei omista kasvosientä. Tuntuu vähän, että kaikki se kosteusteho huuhtoutuu veden mukana viemäriin, kun tätä hankaa pois naamastaa. Mutta toisaalta taas iho on kyllä ihan sileä ja heleä tämän jälkeen. Tuoksusta ainakin tykkään. Se on jotenkin kirsikkainen ja todella vahva, mutta silti miellyttävä.

Siinä ne sitten olivatkin ja toivottavasti näitä on tulossa mun kaappeihin vielä lisääkin. On kyllä ehdottomasti parhain merkki mitä olen koskaan kokeillu niin hinnaltaan kuin laadultaankin(jos siis Pharmazonista tilaa). Nyt himottaisi kokeilla myös värikosmetiikkaa ja erityisesti silikoniton primeri kiinnostaisi (harmi vaan, ettei Pharmazonista löydy tuota primeria :/).

Onko muut menettäneet sydämensä Korresille?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti