sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Kuulumiset

Hellurei!

Viimekertaisesta käynnistäni bloggerissa on aivan huimasti aikaa! Elämä on ollut kiirettä täynnä ja monta asiaa on ehtinyt tänä aikana tapahtua. Asuin tässä välissä muutaman kuukauden maailman toisella puolella ja parisuhde- sekä työkuviotkin menneet täysin uusiksi. Blogille en ole uhrannut ajatustakaan. Kävin täällä pyörähtämässä muistaakseni joskus joulun aikoihin ja silloin huomasin, että blogini ulkoasukoodit olivat menneet jotenkin pyllylleen ja lopputuloksen voi arvata. Koko blogi näytti aivan kaatopaikalta ja se söi viimeisetkin fiilikset lähteä kirjoittamaan yhtään mitään.

Nyt laitoin kuitenkin ulkoasun uusiksi ja päätin vähän kertoa kuulumisia. Tämä nykyinen ulkoasu on ainakin nyt toistaiseksi väliaikainen, katsotaan jos keksin jossain vaiheessa jotain parempaa!

Mitä iholleni kuuluu? Ei todellakaan yhtä hyvää kuin ihmiselle sen sisällä. Asuessani ulkomailla ihoni oli oikeastaan todella hyvässä kunnossa. Suomeen jouluna palattuani tapahtuikin sitten räjähdys. Siitä asti naama on ollut koko ajan täynnä valkopäitä ja epämääräisiä patteja. Samalla se on ollut äärimmäisen kuiva ja ärtynyt. En oikein tiedä onko mun hormonitoiminnassa tapahtunut sitten jonkinlainen muutos. Nimittäin kropassa on tapahtunut muitakin muutoksia, jotka kielivät juuri hormonivaihteluista. Vähän ihmeellistä kun kuitenkin olen tässä koko ajan syönyt samoja e-pillereitä, joita olen naamaani vetänyt jo n. 5 vuotta. Osaako joku auttaa?

Käväisin muuten kosmetologin luona vierailulla tuossa muutama päivä sitten. Olen ollut pitkään kiinnostunut Marja Entrich tuotteista ja varasin kyseisen merkin hoitolaan ajan tutustumiskasvohoitoon. Ensimmäisenä mun ihoa katsottin sellaisella ihme laitteella, josta näkee onko iho esim. kuiva vai rasvainen mistäkin kohtaa. No selvisi sitten, että mun koko naama oli melko kuiva, eikä rasvaisuutta ollut yhtään missään muualla kuin nenänpielissä. Erityisen kuivat alueet löytyi mun silmänympärysiholta, mikä oli mulle melko yllätys, koska ne on itestä aina tuntuneet tosi pehmeiltä. Lisäksi mun poskissa oli couperosaa, mitä olen aiemminkin epäillyt.
Tämän analyysin perusteella mulle sitten alettiin tekemään kasvohoitoa, jossa käytettiin aikalailla kosteuttavia tuotteita. Ensin laitettiin puhdistusemulsio ja sen jälkeen tehtiin ihanan rentouttava kasvohieronta. Sen jälkeen laitettiin naamio, jonka alle laitettiin vehnänalkioöljyä, Lopuksi puhdistus viimeisteltiin kasvovedelle ja kulmat siistittiin. Naamalle laitettiin vielä värivoidetta, ettei hoidosta joutunut lähtemään ihmisten ilmoille iha tomaattina. Tämä kaikki maksoi 33 e.
Innostuin käynnin aikana ME tuotteista todella paljon. Tuoksut olivat aivan ihania ja tuotteet jättivät ihon aivan samettiseksi. Nyt alankin keräämään pikkuhiljaa tätä sarjaa. Tuotteet tosiaan ovat melko kalliita, mutta kestävät kuulemma pitkään koska ovat tiivisteitä. Ostin nyt aluksi puhdistusemulsion ja seuraavana palkkapäivänä olis tarkoitus käydä hakemassa kasvovesi ja vehnänalkioöljy. Onko teillä kokemusta ME tuotteista? Täältä löytyy sarjasta lisätietoa jos joku kiinnostui. Aijon myös bloggailla tuotteiden toimivuudesta täällä.

Siinäpä pikkuisen kuulumisia. Palaillaan taas joskus kun saan taas inspiraation. Ainakin tällä hetkellä kaapit taas notkuvat tuotteita, jotka odottavat esittelyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti