sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Naamioleikki


Olen viettänyt kuluneen hiihtolomaviikon kotikotona äidin hyvissä hoivissa. Koska tavaraa oli muutenkin paljon, ei yksikään naamioistani mahtunut matkatavaroiden mukaan. Siksi kävinkin muutama päivä sitten Anttilassa hakemassa nämä kaksi naamiota, koska mulle tuli yhtäkkiä joku mieletön tarve saada syväpuhdistus iholleni. Tuo Nivean kosteusnaamio lähti hyllystä mukaan ihan muuten vaan, sillä olen lukenut siitä hyviä arvosteluja. Laitoin sen jemmaan odottamaan päivää, jolloin nassuni on aivan rutikuiva(sellaisia päiviä on tänä talvena muuten ollut aika reilusti).



Ensimmäisenä testasin siis tuota Montagne Jaunessen aprikoosi ja mango naamiota, joka lupaa kuoria ja syväpuhdistaa ihon. Koostumus on todella paksua, ja minulla oli hieman vaikeuksia saada ainetta edes tulemaan ulos tuosta pussukasta. Lisäksi levitys oli hieman hankalaa, koska tuossa on seassa todella "teräviä" rakeita, joilla en halunnut pahemmin hinkata herkkää ihoani. Tuoksu on melko vahva, muttei mielestäni ollenkaan paha.
Tekikö tämä sitten sen mitä lupasi? Kyllä! Iho oli naamion jälkeen ihanan sileä ja paljon heleämpi. Ainoana miinuksena, että tämä myös kuivatti ihoa ikävästi, kuten tällaiset naamiot yleensäkin iholleni tekevät. Kesällä tämä toimisi varmasti täydellisesti.
Onko teillä kokemuksia Montagne Jaunessen naamioista? Itselleni iski nyt hirveä hinku kokeilla noita lisää. Ennen tätä olen muistaakseni kokeillut vain yhtä, josta en pitänyt ollenkaan liaallisen kuivattavuutensa vuoksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti