lauantai 20. maaliskuuta 2010

3+1

Olen itsestäni hyvin ylpeä. Onnistuin mielestäni pitämään itseni hyvin kurissa 3+1 päivillä, eikä mukaan lähtenyt muuta kuin nämä:



Eli Doven invisible dry dödö. En tykkää kauhean hajustetuista dödöistä, ja siinä yksi syy miksi tästä on tullut parin päivän sisällä lempparini. Tässä on todella mieto haju, joka ei jää ikävästi leijailemaan. Kuivuu myös ihan mukavan nopeasti.



Tämä Wet and wildin huulikiillon ostin siksi, että olen jo kauan halunnut kokeilla tummaa huulikiiltoa, ja tällä kun oli hintaa vain se 1,75e niin ei todellakaan tehnyt kipeää. Aluksi tämä vaikutti kauhean tahmaiselta liisteriltä, mutta ei ollut sellaista huulilla. Tässä on tosi paljon pigmenttiä ja tällä saa aikaan melkein huulipunamaisen lopputuloksen. Tämä myös pysyy todella hyvin. Rakkautta!



Todellisena heräteostoksena ostin kahden kappaleen pakkauksen tälläisiä pesusieniä. Olen näistä lukenut, että näillä saisi tosi hyvin puhdistettua iholta kaiken lian ja moskan. Vähän arvelutti miten herkähkö ihoni reagoisi tähän, mutta ainakaan parin käyttökerran jälkeen ei ole ollut ongelmia. En kuitenkaan uskalla käyttää tätä ihan joka päivä, koska tällä tuntuu kuitenkin olevan sen verran kuoriva vaikutus.



Olen jo pitkään suunnitellut hankkivani kuorivan naamion ja tämä Freemanin Pineapple Enzyme mask osui sopivasti kohdalle. Naamio sisältää siis AHA-happoa, joka kuorii ihoa hellävaraisesti ilman hankaamista. Kokeilin tätä jo kerran ja tykkäsin todella paljon. Ei ollenkaan ärsyttänyt naamaa, mutta antoi yhtä sileän ihon kuin rakeiset kuorinnatkin. Ainoa asia josta en tässä pidä on tuoksu. Haisee todella vahvasti ananakselle, minkä yhdistän mielessäni ananassiideriin, jota joskus teiniaikoina join ihan liikaa. Mutta muuten tykkään tuotteesta niin paljon, etten anna hajun häiritä.

3 kommenttia:

  1. Hienosti selvitty 3 + 1 -päivistä. Minä kuolasin esitteestä vaikka mitä, ja lopulta kävinkin Sokoksessa, mutta älytön ryysis kosmetiikkaosastolla puolsi ostolakkoani enkä mennyt sekaan ollenkaan. Olisin halunnut sen Cliniquen ripsarisetin, mutta toisaalta mulla on varmaan kymmenen ripsiväriä jo nyt, joten hyvä että jäi ostamatta.

    VastaaPoista
  2. Välillä on ihan hyvä, että jokkut jutut jääkin vain sinne kauppaan. Säästit ainakin rahaa :) Mua ei kyllä edes se ryysis haitannut, kun hipelöin siellä kaikkea kosmetiikkaa silmät kiiluen :D

    VastaaPoista
  3. Nuo pesusienet olivat mun ihon pelastaja! :) Hyvä ostos!

    VastaaPoista