lauantai 6. helmikuuta 2010

Mineralissima

Oon aikaisemmin käyttänyt Dr. Hauschkan Translucen meikkivoidetta. Oon tykännyt siitä eniten sen takia, että se on tosi kevyttä, mutta peittokykyäkin löytyy jonkun verran. Ainoa iso miinus kuitenkin on, että tämä haisee ihan kärpäsmyrkyltä!

Nyt muhunkin on kuitenkin iskeny mineraalivimma. Kaikkialla on ylistetty kuinka mineraalimeikit hellii ihoa ja tekee luonnollisen lopputuloksen. Mä päätin sitten tilata sellaista sarjaa kun Mineralissima. Tässä on sarjan suomenkieliset kotisivut, josta siis voi myös tilata tuotteita. Itse kuitenkin tilasin omat Mineralissimani Penculasta. Suosittelen etenkin tamperelaisia tilaamaan tuolta, koska silloin voi paketin noutaa itse ompelimolta, mikä tarkoittaa tietenkin sitä, ettei tarvitse maksella ylimääräisiä postareita.



Itse tilasin normaalikokoisen meikkipuuterin sävyssä 1.2 sekä testerikoon sävyä 1.0. Pelkäsin ensin, että tuo 1.2 olis mulle liian tumma, mutta ei ollenkaa. Se oli just täydellinen! Koitin vähän tota 1.0, mutta se oli jo liian vaalea, pikemminkin ihan kalpealle iholle tarkoitettu.
Lisäksi ostin myös Mineral Veil puuterin, joka on tarkoitettu vähän rasvaisemmalle iholle. Se näytti aivan hurjan oranssilta purkissa, mutta sulautui sekin täydellisesti ihonväriini.
Näiden lisäksi sain vielä minikabukin kaupanpäälle :)

Olin melko varma, ettei noi oikeesti peittäis yhtään, mutta yllätyinkin positiivisesti. Ei noilla nyt ihan samanlaista tulosta saa kun voidemaisella meikkivoiteella, mutta mulle toi peittävyys riittää. Aijon kuitenkin ostaa vielä sen peiteväri Blonden isommille finneille. Joka tapauksessa iho kuitenkin jää noiden jälkee tosi pehmeeks ja koko päivän tuntu siltä, ettei olis meikkiä ollenkaan. Parasta kuitenkin, että meikki pysyi hyvin paikallaan koko päivän. En taida enää ikinä vaihtaa takaisin normimeikkeihin!

Sain tolla minikabukilla levitettyä meikin ihan kivasti, mutta aikaa se vei ja jotenkin toi oli ehkä pikkusen liian kova. Pitempään käytettynä saattaisi siis ärsyttää ihoa. Nyt siis pitäis, ettiä joku hyvä suti noille.

2 kommenttia:

  1. Olen myös jonkun verran kokeillut mineraalimeikkejä (puuteri, meikkivoide, poskipuna, luomiväri) mutta en ole vielä huomannut suurempaa eroa. Täytyy vaan jatkaa kokeiluja ja toivoa että se ihastuminen sieltä vielä löytyy :) Tai ehkä olen valinnut vääriä tuotteita.

    VastaaPoista
  2. Sanna: Mä suosittelen kyllä kokeilujen jatkamista! :) Itelle ainakin tuo Mineralissima toiminut unelmasti. Ja kannattaa muuten kiinnittää aika paljon huomiota siihen millasella sudilla noita mineraaleja naamaansa vetelee. Vaikka itse en tosiaan ole vielä kauaa mineraalimeikkejä käyttänytkään niin sen olen kyllä huomannut, että sudilla on suuri vaikutus lopputulokseen!

    VastaaPoista