tiistai 23. helmikuuta 2010

Fail

Huomasin, että mun pitäis vähän tehdä inventaariota mun kosmetiikan suhteen. Kaapit tuntuu olevan täynnä kaikkia käyttämättömäksi jääneitä puteloita, joista suurin osa vielä vanhentuneita. Siitä sainkin ajatuksen jakaa täällä blogissa mun omia kokemuksia mun käyttämättömiksi jääneistä tuotteista. Nämä eivät vain toimineet, vaikka kuinka olisin halunnut.



Aloitetaan vasemmalta: Ensimmäisenä siis Providan teepuu hoitovoide. Tässä on ehkä yksi pahimmista tuoksuista mitä olen ikinä kokenut. Laitoin tätä yhtenä iltana mieheni naamaan ja tajusin viimeistään silloin, kuinka pahalta tämä todella lemahtaa. Mies lähti suoraan naamapesulle.
Tällä ei oikeastaan ollut mitään vaikutusta mun ihoon. Ainoa outo piirre tässä oli, että mun naama alko aina ihan mielettömästi hikoilla kun laitoin tätä :D Lisäksi miinusta vielä siitä, että tuo putelo halkesi vähän tuosta keskeltä muutaman päivän käytön jälkeen.

Seuraava tuote on hyvä esimerkki siitä kuinka joku todella hehkutettu tuote ei sitten toimikaan omalla iholla odotetusti. Yritin kauheasti rakastua tähän Dr. Hauschkan kasvoöljyyn kaikin mahdollisin tavoin ja annoin tälle monta mahdollisuutta. Käytin tätä pelkilteen ja kosteusvoiteen seassa, mutta mikään keino ei toiminut. Tämä sai ihoni puskemaan rasvaa pintaan ihan mielettömästi, vaikka tämän pitäisi sitä juuri hallita. Eli ei sopinut todellaan ainakaan meikin alle.

Sitten yksi suurimmista pettymyksistä. Bodyshopin teepuuöljy kuivattamaan finnejä. Tämä ainoastaan lemusi melkein yhtä kauhealle kuin Provida, eikä tehnyt yhtään mitään.

Viimeisenä vielä Palmoliven dödö, josta on muodostunut suorastaan vitsi. Tämä ei kuivu ollenkaa. Tai jos kuivuukin niin siihen tarvitaan vähintään tunti aikaa ja hiustenkuivaaja. Aamuisin mulla on kyllä yleensä parempaakin tekemistä, joten tämä ei ole kainaloihini pahemmin päässyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti